smalsuolis

širyt auklėtoja darželyje užklausė Jono, kas jam nutiko - vienos akies vokas ružavas. vakar voką pagražino su mano akių blizgesiu, pridžiūvo ir nuplauti niekaip negaliu. tiesa, vakar vakare kita akis buvo juoda.
blog'e apie sesę, kažkada esu išsakiusi klausimą, ar berniukas taip pat reikalautų mamos lakuoti jam nagus, matydamas ją. atsakymą jau turiu - be abejo! ir iš dalies dėl tos priežasties bandau tai daryti rečiau. kad mažiau pagundų kiltų.
kitas, man įdomus aspektas, tai vis tik smalsumas. lentynėlės, stalčiai, stalčiukai, dėžutės. visur jam reikia įlįsti ir pažiūrėti. kremus visus atsukti, pažiūrėti kokia spalva, akių šešėlius patikrinti - minkšti ar kieti.. "aš noriu pažiūrėti".
paguldytas pietų miego, išgirsta varikliuko sukimąsi. išlenda iš kambario 'aš noriu į tualetą'. 'į tualetą ar pažiūrėti? 'pažiūrėti....' laiminga šypsena, kad buvo suprastas.

Comments

Popular Posts