krize - darbas internete mamoms

Nuo pat pradžių, kai atsirado pay per click saitai, buvau labai kritiška jų atžvilgiu, vienas usd centas siaubingai mažai, patikimumas neaiškus. google adsense vis tik patikėjau, nenusivyliau. bet čia ne apie jį.
kolega darbe tiesiog šiaip, for fun, registravosi bux.to, laikas nuo laiko paerzindavo apie kelis usd sąskaitoje. ignoravau.
šiandien pasidaviau... aplinkui visur krizė. mano piniginėje krizė. banko sąskaitose taip pat. atsiverčiau kažkokį darbo paieškos saitą, ten 80proc skelbimų 'darbas internete' . nebeignoravau. pradžioje registravausi į bux.to, po to į pandabux, kadangi šis nepatiko, radau bux3.com.
Buxout!
registruotis paprasta, 'surf ads' puslapyje yra reklamos nuorodos, spaudi ant vienos, palauki 30s, spaudi ant kitos, kasdien po 10-20 galima, ne daugiau. per 3 saitus turiu beveik usd. mažai.... bet išbandysiu, kaip ten tie tūkstančiai internete vaikšto :)
kodėl rašau čia? gi darbas mamoms :D

Comments

ugne said…
padauginau, geriau paskaiciavus dolerio nebus, apie 60ct
Dalia said…
Pabandysiu ir aš :0 Ačiū, kad pasidalinai!
Dalia said…
Mano vyras sako, kad čia gaištamas tik laikas ir akys. Tad atsisakiau šio bandymo :) Gal ir Tau neverta?
ugne said…
This comment has been removed by the author.
ugne said…
man atrodo kad esme ne tik spaudymas paciam, bet ir turejimas kitu zmoniu, 'referral'.
ugne said…
mečiau...
Rimutis said…
gal kartais pasiziurek i savo statistika :) referrals gal ka paspaude ;)
ugne said…
nebežiūriu....

Popular Posts