didelis ir atsargus..

[12:03:51] V: atsinese Jonas saujoj - nusikirpau plaukus
[12:04:07] V: ir piktas nuejo pasiskust Urtei. kirpausi kirpausi o tetis ateme

Po tokios gautos žinutės į skype, skambinu namo.
Jonas, piktokas ir nusivylęs: aš kirpausi, o tėtis neleidžia.
aš: Jonai, pačiam plaukų kirptis negalima. aš nesikerpu gi, visi eina pas kirpėją.
Jonas: aš gi jau MOKU!;
aš: gali susižeisti, įsikirpti į ranką, akį užsigauti, negalima;
Jonas, toliau susinervinęs: aš ATSARGIAI gi!!

žodžiu, nieko jūs nesuprantate, aš jau pats moku kirptis, atsargiai, o man niekas neleidžia!...

Comments

Egle said…
jėga :)
xena said…
:))) na va, o gal būtų žmogus kirpėju užaugęs :) pasiūlytum bent tėtį apkirpt :)
ugne said…
taigi, vis tik plaukų kirpimo istorija turi gilesnę prasmę. pasikalbėjome daugiau. pirma, Jonui norėtųsi tokių plaukų, kaip pas Liną iš jo grupės - 'pilkų'.. antra, 'prezidento dėdė buvo visai be plaukų ir su akiniais'. patiko jam krūtas dėdė. kažkoks tv filmo anonsas.

Popular Posts