dialogai

didelis lūžis namuose - Jonas kalba. sakiniais, rišlia kalba, nors ir neaiškiai tariamais žodžiais. tačiau jau jo pozicija pašnekesiuose girdima, su Urte jau dialogais kalba. iš karto vyresnis atrodo. pirmom savaitėm vis dar šokas smegenims išgirdus iš jo ką nors - vis nepriprantam kad ne žodį, o kažką rišlaus ir tikslingo pasako.
Vienas iš mano nugirstų pašnekesių: ryte ruošiamės išeiti. Aš su juo į mano darbą (neturėjau pusę dienos kur palikti), Urtė į darželį. Urtė: einam į darbą (darželis - jos darbas). Jonas: į mamos darbą? Urtė: ne, aš eisiu pas vaikus, į darželį. Jonas: į darželį? Urtė: taip.
gražu man paklausyti. aišku, kai gražiai bendrauja.. o ne Urtė rėkia: negalima to daryti, Jonas: visu garsumu kiek tik gali: NE, GALIMA....

Comments

xena said…
dabar namie bus dar vienas protingas žmogus, su kuriuo bus galima pašnekėt :)
Egle Rudoji said…
mane tai tas paskutinis dialogas labiausiai pralinksmino :)
ugne said…
dabar jau kai porą mėnesių praėję po įrašo, tai atrodo apsipratom su dar vienu kalbančiu. tik pvz. prie stalo jis vis dar kukliai tyli kol su Urte įprastai kalbam, po to reikšmingai bando įsiterpti, kai pažiūriu į jį, pakartoja ką Urtė sako...
paskutinis dialogas ne super. bet gerokai geriau tokie dialogai, nei tik veiksmai, vienas už daikto iš rankų, kitas per galvą..

Popular Posts